Sogno

På fredagar brukar de vara ett gäng aupairer/nannys som möts upp i Westwood vid lunchtid, och idag följde jag med. Fannie, den enda svenska aupairen i River Vale har bott här i 2 år snart och hon är stammis på ett café som heter Sogno. Så dit gick vi idag.. Och varje gång jag är med henne bjuder personalen på godsaker som vi får smaka på. Förra gången jag var med henne där var det biskvier typ och idag bjöd de på cheesecake.. mycket uppskattat haha!
 
Sen hade Aidan en playdate idag. Så jag gjorde nästan ingenting. Go Fredag med andra ord!
 
De gör även mycket goda crepes!! Nutella och jordgubbar är favoriten. Fast sen har de också matcrepes. Det är också okej gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0