Denna veckan

Denna vecka blir BUSY!! Min värdmamma ska åka iväg på torsdag och hon ska vara borta hela helgen, och killarna har mycket aktiviteter, så jag kommer ha fullt upp. 
 
Idag har det varit lugnt i alla fall. Aidan hade ingen hockey för ovanlighetens skull, och Anakin ville inte gå till karaten, så vi har varit ute i den 30-gradiga värmen.. Sen ville Anakin ut och springa en runda runt parken, och eftersom allt är så strikt här i USA så kunde han inte gå till parken själv. Så jag fick följa med och sitta på en parkbänk och vänta på honom. 
Och just det! Idag såg jag en sköldpadda! En stor sköldpadda också! Den gick på andra sidan floden och sen hoppa den i floden, lite roligt att se haha.
 
btw. I Colorado snöade det igår! Tur att jag inte bor där längre haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0