Dag 1..

..utan min värdmamma!
Okej, för att ni ska förstå lite bättre varför det är så annorlunda utan min värdmamma så är det så att min värdpappa jobbar väldigt mycket. Jag ser han inte så ofta. Det brukar bli på morgonen, han fixar sitt kaffe sen åker han till jobbet. Och sen på kvällen brukar jag vara i mitt rum så då ses vi inte. 
 
Men dagen gick kanonbra! Efter skolan skulle Anakin till tandläkaren så där fick vi vänta i ca 1 timme (!!!!) på att Anakin skulle ropas upp, sen tog det ca 2 min så var han klar. Sen skulle jag köra Aidan till hockeyn, men min värdpappa kom hem tidigt så han tog Aidan. Och då skulle jag istället ta Anakin till hans fotbollsträning, men då var den inställd pga regnet (igen haha) Så vi satte på en film!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0