30 April

Glad Valborg! Eller vad säger man?
Dagen har varit supertrist idag. Det har regnat precis HELA dagen.. Imorgon ska det också regna hela dagen, men det ska bli 15 grader iaf, så det är ju lite bättre om man jämför med 6 grader som det var idag!
 
Just nu kollar jag på ishockey. Rangers spelar och det var det enda de pratade om på Anakins karate. YES! 2-0 nu precis haha. Annars har jag inte så mkt att säga om dagen. Eller jo. Aidan spelade minecraft och hans kompis sa att om man gjorde det händer det (vet inte rikigt vad som skulle hända) men ingenting hände, så han började gråta (haha) men Anakin är så snäll. Efter karaten fixade han så att Aidan fick ett drakägg..
 
Regn, regn, regn....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej Kajsa! Behöver ett råd. Känner att jag har hittat rätt familj. Dom är nära på att bjuda in mig i deras hem. Kan man då skriva att man vill matchas? Eller är det för mycket rakt på? Har redan skrivit att jag tycker allt känns jättebra. Ska jag vänta till dom säger det eller vad tycker du? Tacksam för hjälpen! Kram

Svar: jag tycker absolut du kan skriva att du vill matchas. Det visar att du är intresserad och att du vill att nått händer. Om du känner att du vill till den familj så :D
Karin Gustafsson

2014-05-02 @ 18:49:26
URL: http://jkristenssonusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0