11 Maj

Idag har jag varit poolvakt. Ja, jag har passat poolen. Vi hållet på att fylla upp poolen med vatten och min värdfamilj skulle iväg (det är ju morsdag här i staterna idag) så jag hade ansvaret. Fast nu kom familjen hem, och poolen är fortfarande inte uppfylld.. det har gått mer än 12 timmar. Min värdmamma väckte mig nämligen 8 och frågade om jag hade planer idag, och om jag inte hade det så kunde jag passa poolen haha. Ja det var ialla fall 25 grader, så jag hade det bra!
 
And this is for you Daniel!! My morning started at 8, my hostmom woke me up and asked if I could guard the pool today, because they were filling the pool with water. So I said yes since I didn't have any other plans during the day.. I was just laying by the pool all day and read a book.. The pool is still not ready.. it's like 20 cm left until it's done and it's been more than 12 hours... big pool, yes!
 
The pool looks dirty, but it's not ;)
 
I also ate a fortune teller cookie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0