Stress

Stressig dag igår!
Jag skulle köra Anakin till sin fotbollsträning och vi skulle hämta upp en kompis också. Så klockan 6 ber jag Anakin byta om till sina fotbollskläder, och han säger att han inte behöver göra det än, för det tar bara 5 minuter att byta om, och sen när det bara är 10 minuter kvar tills vi ska åka börjar han gå upp och klä på sig, och då hittar han inte sina benskydd, såklart... Så vi fick stressa och leta efter dem, men de var helt försvunna.. 
Så vi blir sena att hämta upp kompisen, så jag fick köra fort till träningen, och vi hann i tid!! wow säger jag bara!
 
Men Anakin är så gullig. För efter träningen bad han om ursäkt för att han inte gjort som jag sa (dvs. byta om klockan 6 och inte tjugo över 6) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0