Fredag morgon

Yes finally friday! haha
Fast denna fredagmorgon är inte så roligt för mig. Jag vaknade halv 7, snooza 15 minuter typ (ovanligt för mig, men jag var svintrött idag) sen tänkte jag "efter jag har lämnat killarna i skolan går jag tillbaka till sängen och sover lite" så jag tog på mig kläder över pyjamasen och gick upp. Sen ungefär en halvtimme senare knackar det på dörren, så kommer ett byggteam in och ska greja i källaren, och mitt rum ligger ju i källaren... så goodbye sovandet tänkte jag.. Men sen gick jag ner i mitt rum för att hämta jacka och skor och då är alla grabbarna i mitt rum för de ska ha tillgång till något som tydligen är i mitt rum. och min säng är ju inte precis bäddad eftersom tanken var att sova igen! 
Så nu sitter jag i köket med min pyjamas + andra kläder på och inte gör så mycket. Tänkte kanske baka något, men vi får se vad jag orkar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0