11 mars

Idag firar jag 1 vecka hos familjen. Allt känns fortfarande väldigt bra! Och igår sa Aiden till mig "Do you know what I like about you Karin? You're not that strict, I really like that". Alltså han är för söt!
 
men oboy vad mycket aktiviter killarna har!
Mån: Aiden har hockey och Anakin har fotboll
Tis: båda har fotboll
Onsdag: Anakin har karate
Torsdag: Aiden har hockey
Fredag: Aiden har hockey och Anakin har karate
Söndag: Aiden har piano och Anakin har gitarr
och mitt i allt detta så händer det att de har boy scouts och andra saker haha. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur är det att ha så många aktiviteter? Jag själv funderar på att förlänga och vill då ha barn som håller på med många aktiviteter. Men blir det för mkt? För stressigt?

Svar: För mig är det så att mamman tar ena barnet och jag andra. så det funkar. Men ibland kan det bli stressigt eftersom mamman vill att de ska få gjort läxorna innan aktiviteterna :p
Karin Gustafsson

2014-03-11 @ 15:17:36
URL: http://annaintheus.blogg.se
Postat av: Dalia

Hej Karin! :) Dalia här, jag bor i mahwah! Bara 20 min från dig. Vi får absolut ses ngn gång!:)

Svar: okej! Gött! Har du varit på Garden plaza shopping mall eller vad det heter? xD
Karin Gustafsson

2014-03-11 @ 16:07:46
URL: http://lemonlover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0