Snowy day

Idag bara det snöar och snöar!! 
Denna veckan kommer jag också jobba ganska mycket eftersom min hostpappa är i New York.
Iaf så i morse mötte jag och Sara från Norge upp en finsk aupair, Emma, som var på trainingschool tillsammans med mig. Det är ganska roligt, för när jag träffade henne på training school va hon inte alls duktig på engelska, men idag var hon lite bättre, roligt tycker jag! 
 
Vi gick runt på Pearl Street. Eftersom det snöade så mycket ville egentligen bara vara inomhus haha, men vi gick till en affär som heter Peppercorn. Där säljer det maaassa saker, bla. svensk marabou choklad och haribo osv. Chokladen kostade ca 6 dollar + att det bara fanns daim och mörk choklad. så jag köpte Ballerinakakor :) Sen ville jag köpa en Broncos t-shirt, men den kostar 100 dollar.
Jag tror förresten att det är första dagen sen jag kom hit som solen inte lyser mitt på dagen! 
 
Jag och Sara! Jag åt förresten också en väldigt god panini!! hihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0