Idag har jag...

  • Gått till kyrkan i Boulder. Familjen är nämligen kristen och ber bordsbön osv. Det var iaf minst sagt VÄLDIGT annorlunda från svensk kyrka. Och jag sa det till min hostmamma, och hon sa att denna kyrkan de går till är väldigt annorlunda, de kallar de en "hippie" kyrka. tex. kan man räcka upp handen och säga vad man vill ex: "Min pappa har cancer, låt oss be för honom".
  • Övningskört runt om här i Boulder.
  • Gått till gymmet, fick en rundtur av en kille som jobbar där.
  • Han passade även att fråga efter mitt nummer (och han var snygg), men jag har ju inget amerikanskt nummer än, så jag gav honom min emailadress. Han går iaf på college här i Boulder och studerar marknadsföring. 
 
Och ikväll ska jag träffa alla andra aupairer. Det ska bli så skoj. Vi är ju två grupper här i Boulder. Men min LCC är bortrest, så alla ska träffas. Det blir minst 30 personer. 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh va kul det låter!! :) hoppas allt har gått bra :) kram

Svar: Ja det var lite svårt första dagen. Men igår var en riktigt bra dag :)
Karin Gustafsson

2014-01-13 @ 09:54:26
URL: http://johannaferm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0