I Boulder

Nu är jag framme hos familjen. 
Igår började vi vår resa med buss, alla som skulle till Denver åkte samma buss. Sen släppte busschauffören av oss vid flygplatsen, men när vi kommer in på flygplatsen säger en som jobbar där att vi är på fel terminal. Då fick vi åka buss till rätt terminal och sen skulle vi checka in. haha min väska väge 50,5 pounds, gränsen var 50, och alla har sagt att de är jättestrikt, men hon lät mig slippa betala! :) 
 
Sen skulle vi äta lunch på flygplatsen. Jag och Julia satte oss på någon restaurang, och sen när vi var färdiga typ kommer en kille upp till mig och frågar på svenska "Är du svensk?". Det visade sig att han var från Norge och skulle plugga :) 

När vi väl va på vår gate såg jag att jag inte hade någon sittplats. Det var jag och tre till Aupairer så vi fick vänta till sist att gå på, och alla utom jag satt långt bak i flygplanet. min vanliga otur haha. När vi väl var framme i Denver blev jag förvånad över att det var så stort. Det fanns ett tåg (?!) på flygplatsen. Så vi åkte tåget för att hämta väskorna och väl där stod min värdfamilj, inte värdpappan, men de andra! :) Han var på någon affärsresa. Vi åkte till en indisk restaurang och sen skulle vi åka till klättringshallen, men jag var såå trött. Så vi struntade i det och jag åkte hem istället och sov!
 

På bussen till flygplatsen
 

Julia!! :) 


Juli från Colombia


Jag och Katherine, hon också från Colombia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0