Första playdate:n

Idag har Z playdate med en kille från hans klass. Det var första gången för mig! Det skiljer ju sig ganska mycket från Sverige om man säger så. Jag menar om man är i Sverige ringer man dagen innan och frågar "Ska vi leka?" och sen är det bestämt. Men i USA bestämmer man det under dagen, så jag har sms:at några mammor och frågat om Z kan ha playdate med någon. 
 
De har iallafall spelat Wii, dansat, gungat och just nu leker de med något som jag inte vet vad haha. Jag gjorde svenska pannkakor till dem, och alla tyckte om dem mycket! Fast de har ju sirap istället för sylt på pannkakorna. 
Jag körde på sylt!! Fast tyvärr inte jordgubbssylt, utan björnbärssylt, men det var mums!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0