Denver

Igår skulle jag egentligen till Castle Rock Mall och träffa alla aupairer från training school. Men Sille fick inte sin bil "i tid", så vi bestämde oss för att åka till Denver istället. Vi kom ganska sent så vi hann tyvärr inte se så mycket av staden, men av det jag såg så gillar jag den! Vi åt iaf på Hard Rock Café, och det var god mat, men inte godare än Cheesecake factory ;). 
 
Något som jag och Julia från trainingschool pratade om var Starbucks muggarna! Vi ska köpa muggar från varje stad vi befinner oss i, ett roligt minne liksom. Så igår köpte jag Denver-muggen!! Så just nu har jag två muggar i min samling..
 


Detta är alla som finns. Och de jag verkligen vill besöka är: Boston, Chicago, Los Angeles, Philadelphia & Washington DC
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine- blivande au pair i Jacksonville, Florida

Kul det där med muggarna! Vi gör samma sak i min familj faktiskt. Har idag från Stockholm, Singapore, Bangkok, New York, Seattle, Egypten och Barcelona tror jag! Vi blandar länder och städer hehe ;) satsar på ett x-antal muggar i USA i år!

2014-01-26 @ 20:15:17
URL: http://aupairmadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0