7 januari 2014

Nu är alla klasser för dagen gjorda. Har varit sjuk trött och är fortfarande! Men efter maten hade jag tänkt gå och lägga mig! 
 
Men iaf så började dagen med information om allt, vi fick böcker och började gå igenom olika sjukdomar på barn osv. jag kommer inte exakt ihåg allt vi gjort för jag är så sjukt trött. Vi har även delat med oss om svenska matvanor, vad vi äter till frukost, lunch och middag. 
Klassen består i alla fall av folk som ska flyga vidare mot Colorado, Florida, Georiga + några mer, och de flesta ska då till Colorado och Florida. 
 
Måste också bara påpeka att det har varit svinkallt idag! Jag och Julia (vi bor i samma rum och ska vidare mot Colorado) skulle ta några bilder på utsikten osv frös så mycket att vi fick gå in efter bra 5 minuter typ :p 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

det är för att usa drabbats av iskyla eller nått! men skit också att du inte kan lägga upp bilder :o vill se! men bor ni mitt i new york city??

Svar: Vi bor på Long Island. 2 h från NY :) men ska till manhattan imorgon :)
Karin Gustafsson

2014-01-08 @ 09:42:27
URL: http://moagustafson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0