24 januari

Åh vad jag gillar rock climbing! Förra veckan var ju första gången, och då gick det inte så jättebra. Idag klarade jag nästan bana C (det finns från kids till A+, alltså C-, B+ etc). 
Jag träffade även en svensk kille på klättringsgymmet! Jag hade på mig en SWE tröja, och han frågade "Have you been to Sweden?" och jag svarade "I am from Sweden" och han "åh, vad roligt, jag kommer också från Sverige". Jag blev så förvånad haha. Han pratade så bra engelska, men det visade sig att han bott i USA sedan 1989 :p
 
Efter klättringen åkte vi till nått glasställe. De hade såå många smaker att välja på. Jag stod säkert i tio minuter innan jag bestämde mig för choklad kakdeg och snickers, mummaa. Och nu ligger jag här i sängen helt slutkörd i händer och armar, men ett plus är att jag inte har ont i fötterna som förra veckan!

haha ser ni vad röda händerna är + att skinnet gått bort på två fingrar
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0