14 januari

Idag övningskörde jag med hostpappan, och han tyckte jag körde bra, fast lite långsamt. hahaha. 
Sen har jag också tvättat för första gången i USA. De har konstiga maskiner... jag bara säger det. 
 
Efter tvättningen drog jag till downtown Boulder och skulle möta upp min LCC plus andra aupairer. men när vi kom dit var det bara en aupair där. Så det var vi tre hehe. och efter en halvtimme skulle min LCC åka iväg, så då bestämde jag och Daniel (aupairen) att vi skulle gå till Victoria's secret hihi. Men när vi är där inne ringer Pontus, en av de svenska aupairerna (det finns tre med mig) här i Boulder. Han ville äta lunch. 
 

Pontus å Daniel. Daniel ska förresten flytta till Virgina på fredag
 
 
 
När jag får min första lön ska jag hit igen... haha

Kommentarer
Postat av: Moa

finns det bh:ar bikinis??? skicka hem till mig isåfall :)))

Svar: Såg inga bikinis, men det kommer nog senare :p var bara där en kort stund, kollade inte så noga ;)
Karin Gustafsson

2014-01-15 @ 20:36:59
URL: http://moagustafson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0