One mile above sea level

 
Idag bestämde jag träff med Julia, Juli och Aura i Denver! Julia ska nämligen flytta på måndag, så jag var tvungen att träffa henne!! Jag kommer sakna dig!
Juli och Aura träffade jag på trainingschool och de är från Colombia. Juli hade även med sig två kompisar. Vi turistade i Denver, besökte trappstegen där man är exakt 1 mile över havsnivån. Sen besökte vi en affär där alla märkeskläder är billigare.. Men dock inget som tilltalade mig och Julia, men de shoppade på ;p 
På vägen hem fick jag skynda mig till bussen, men när jag kom dit hade de inte ens börjat släppa på på bussen, och det var aslång kö, så jag fick ställa mig sist och vänta.
 
Ikväll sätter jag klockan på 5, för jag ska se Ishockey matchen!!! Tänk, sista dagen av OS imorgon, trååååååkigt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0