Min helg

Min helg har gått så fort! 
Det börja med att jag tog bussen till Denver och mötte upp Julia. Vi gick runt i downtown Denver, shoppa lite. Sen åkte vi till Cherry Creek eftersom vi hört att det finns en affär med svenskt godis där, och jajjamen, vi hittade affären och köpte godis, mummaa.
Sen körde vi till Centennial där ett köpcenter finns + IKEA. Och jag som är svensk måste ju självklart besöka Ikea! Så jag köpte lite godsaker där som choklad, chokladbollar, jordgubbssylt.
Sen åkte vi hem till Julias hus och kollade på Melodifestivalen. Jag kan alltså sammanfatta helgen med ett ord! Suverän! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

åhh va gött med svenskt godis :D kul att det stod svenska namn på godiset också :O

2014-02-10 @ 14:52:15
Postat av: Isabelle

Avundsjuk på godiset kan jag säga!!!

2014-02-10 @ 18:44:42
URL: http://isabellehjelte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0