Zumba

Igår på vårt Aupair-möte körde vi zumba.. Jag kan ju säga att det är inte min grej.. Jag kan verkligen inte röra på höfterna samtidigt som jag går framåt/sida/bakåt osv. 
Men det var okej, för dansläraren va roligt + att hon gjorde massa roliga miner haha. 
 
I morse var Aidan super nervös. Han har nämligen hockey-tryout idag. Så jag hoppas verkligen det går bra för honom. Fast om han inte kommer med i något lag idag så är det tryouts nästa vecka också!
 
Haha såg denna bilden på facebook..
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tror aldrig jag kommer våga zumba, som dig så att röra på höfterna och så är inte min grej. ;) haha! Men kul att ni gjorde något annorlunda på mötet :) jag är själv i matchningsprocessen just nu och läser massor av Au Pair-bloggar för inspiration och tips :) kolla gärna in! :)

2014-04-08 @ 18:46:59
URL: http://sofiejohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0