Tryouts

Förra veckan hade ju Aidan tryouts, men tyvärr gick han inte vidare. Så denna veckan kör vi igen! Och idag följde jag med för att stötta honom. 
btw! Idag var det 25 grader utomhus och efter gymmet gick jag ut till poolen för att läsa lite, och jag var inte ens ute i 1 timme, men jag brände mig och jag fick sport-bh-bränna. Snyggt känner jag.. Men iaf tillbaka till Aidans tryouts. Det var stor skillnad till att gå från 25+ till -5. Jag frös!
Efteråt åkte vi till Cheesecake factory. Jag åt en hamburgare med mac and cheese haha. Fast den var god! och imorgon har jag sovmorgon. Killarna börjar nämligen sitt spring break imorgon. 
 
Asså WTF?? Det är nog den fulaste brännan jag haft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0