Fråga


Nja. På sätt och vis är det ju samma som jag tänkte. Jag var beredd på att ta hand om barn. Men samtidigt så har jag väldigt mycket fritid under dagen, och ibland är det långtråkigt eftersom alla andra jobbar under dagen. Jag hade nog förväntat mig mer "nya" upplevelser. Jag hade nog också förväntat mig att livet skulle vara som i en film, men det är det ju inte såklart. Haha.

Jag skulle rekommendera att åka om man känner att man kan vara borta från sin familj så länge. Jag hade bara varit borta från mina föräldrar i 10 dagar innan, och min trillingsyster 4 dagar typ. Och jag känner att det är ganska svårt för mig. Men samtidigt när jag är sysselsatt med något glömmer jag alla där hemma för en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0