Tågbiljett till Stockholm bokad

Sådär nu har jag köpt tågbiljett till Stocholm. Jag ska ju till ambassaden den 10 dec.  
Jag kommer åka den 9 dec från Uddevalla C, sen kommer jag byta i Herrljunga, och i Herrljunga kommer jag även möta upp Natalie (nataliieaupair.blogg.se) och då tar vi samma tåg upp till Stockholm!
 
Sen i Stocholm kommer vi att träffa Therese (bianca.blogg.se), vi alla ska till ambassaden den 10 dec. Therese bor i närheten av Stockholm så vi får sova över hos henne, supersnällt!!! Så detta kommer att bli kanon!
 
Stockholm är så fint! 
 

Kommentarer
Postat av: therese

Kommer bli awesome! :)

Svar: Jag ser fram emot det! :)
Karin Gustafsson

2013-11-18 @ 22:26:04
URL: http://www.bianca.blogg.se
Postat av: Emma Jonsson

Såg att du kommer bo i Boulder, flyttar nu den 2 december till Stapleton, Denver, CO ca 40-50 min ifrån dig :)

Svar: Åh vad bra att du kommenterade! Då tycker jag att vi får försöka ses när jag kommer dit :D
Karin Gustafsson

2013-11-18 @ 23:12:34
URL: http://emmamatiildaa.blogg.se/
Postat av: Emma Jonsson

Det låter bra det! :)

2013-11-19 @ 09:17:04
URL: http://emmamatiildaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag ska också till ambassaden då, och ska åka från Uddevalla! Kommer dock inte byta i Herrljunga så det är ju inte samma tåg, men det hade ju vart kul att träffas på morgonen innan ambassaden iallafall om det går! :)

Svar: ja, vad kul! :D Har du nån blogg? eller fb? :D
Karin Gustafsson

2013-11-26 @ 14:57:20
Postat av: Julia

Ingen blogg än så länge, men kan lägga till dig på fb! :)

2013-11-26 @ 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0