Skicka-direkt-service

Igår skulle jag fixa detta med skicka-direkt-service från posten, och så skulle jag betala via internet, och efter man hade betalat skulle fraktsedeln komma. Men den kom inte för mig utan det blev typ error och då skulle jag göra om, men då såg jag att pengarna dragits från mitt konto, och det handlar ju inte om stora summor, men ändå, lite surt. Iaf jag ringde posten och berättade vad som hänt, och de hade tydligen haft strul med internetbetalning igår kväll (just my luck) men hon skulle iaf skicka tillbaka pengarna, så får jag göra om allt. 
 
Nu har jag också lyssnat på Midnight Memories, sååå bra hihi. De bästa låtarna är nog Strong och Don't forget where you belong. Vilken är eran favorit? Ni som lyssnat på albumet då :p
 
Through the dark är också en favorit för Niall har så sexig röst haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0