Igår på jobbet

Igår hände en ganska rolig sak på jobbet. Det var så att jag stod i kassan under frukosten, och eftersom de flesta jobbar på vardagarna så brukar det bara vara pensionärer på Ikea, så kommer det en gubbe som köper frukost och är trevlig.
Han lägger märke till att det står ny på jobbet på min namnbricka. Då börjar vi prata lite och han tycker det är roligt att jag fått jobb på Ikea, men då säger jag att det bara är anställning fram till jul, och då frågar han vad jag ska göra efter det då. Så då säger jag "Jag ska flytta till USA" och då säger han till sina pensionärsvänner "Hörde ni? Hon ska flytta till Amerika!" 
Så då börjar alla gubbarna bli lite intresserade, och då är det en som frågar vart i USA jag ska flytta, så då säger jag att jag ska bo lite utanför Denver, och då utbrister han "Men i Denver bor ju jag! Då borde vi träffas när du kommer dit, när åker du?" 
 
Haha så goa de var att prata med! Och lite sammanträffande att han bodde just i Denver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0