Dagens skypesamtal

Nu har vi pratat med varandra! Å jag höll på att missa samtalet igen!! Det var nämligen så att jag fick jobba i Stenungsund idag och jag slutade klockan 4, men det tar ca 45 min från Stenungsund hem till mig, och jag skulle handla mat också så det var gas i bott hela vägen typ.
 
Iaf så pratade vi om att det skulle bli roligt osv osv, hon frågade när jag ville åka och jag sa den 6 januari eftersom jag läser många bloggar som ska åka då! :D Så de som åker från Landvetter den 6 januari får gärna skriva en kommentar här!! 
Fast ännu är det ju inte officiellt. jag har ju inte fått något mail än, men det kommer väl att komma. Mamman har iaf skickat iväg ett mail till två LCC i Boulder. 
 
Update: Bostonkontoret ringde precis! Så nu är det officiellt! Nu ska bara CC i Sverige ringa. Å det blir antingen på måndag eller tisdag, Happyy!

Kommentarer
Postat av: emelie

GRATTIS! Så jäkla kul! :)

2013-11-16 @ 20:21:01
URL: http://emelindbergaupair.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh vad kul! GRATTIS! :D

2013-11-17 @ 14:14:21
URL: http://aupairjossehannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0