20 november 2013

Nu har jag börjar med visumansökan, och gud vad mycket frågor man ska svara på osv. I helgen är jag ju ledig så då får jag nog ta itu med allting. 
 
Jag har även funderat på vad man kan köpa för presenter. Till killen är det ganska lätt eftersom han är sju år, då tänkte jag typ någon bok från Astrid Lindgren (lutar mot Emil, men min favorit är Rasmus på luffen) och sedan någon fotbollströja eftersom han spelar fotboll. 
Men till tjejen är det lite svårare. Hon är 11 år och då är ju Astrid Lindgren-böckerna lite för små för henne. Sedan gillar ju hon att sjunga, och det hon gör på fritiden är bergsklättring, men det är ju lite svårt att köpa nått för det haha. Har ni några idéer?? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0