Angånde match #2 och #3

I lördags fick jag match 2 och jag gillade familjen mycket. De såg väldigt snälla ut osv. Det jag funderade på var Salt lake City.. Men jag tänkte att jag iaf kunde prata med familjen, men i måndags hade familjen valt bort mig. Lite synd tycker jag, men samtidigt bra eftersom det inte kändes helt bra för mig heller.
 
Igår fick jag en ny match, match 3. Jag bestämde mig för att tacka nej till familjen eftersom jag gärna vill ta hand om mer än ett barn. Dessutom var familjen judar, och det har jag verkligen ingenting emot. men jag vill gärna fira amerikansk jul. Det var också så att föräldrarna jobbade väldigt mycket, även på lördagar och då hade mitt schema sett väldigt annorlunda ut jämfört med andra Au pairer. 

Kommentarer
Postat av: Karin Gustafsson

http://www.epodunk.com/cgi-bin/genInfo.php?locIndex=276298

2013-05-21 @ 10:59:33
URL: http://karingustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0