Året 2013

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, tog studenten gick på bal och allt som hör till!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja! Jag hade som mål att slå min förra löptid på Maltes lopp, och det gjorde jag!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men några bekanta.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Norge och Spanien
6. Är det något du saknat år 2013 som du vill ha år 2014? Ja, Mitt mål var ju att komma iväg som Au Pair 2013, men det kommer bli 2014!
7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 5 Juni - Studenten
8. Vad var din största framgång 2013? Att jag tog studenten
9. Största misstaget? Inget som jag kan komma på!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, förkyld har jag varit, men inte mer med det
11. Bästa köpet? Ipaden!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, två saker! När min värdfamilj sa ja och när jag fick jobbet på Ikea
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Avicii's sånger + Zara Larssons Uncover
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hjälpt till mer här hemma kanske
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hmm. Kan inte komma på något faktiskt
18. Hur tillbringade du julen? Ska fira den hos farmor och farfar med alla kusiner
19. Favoritprogram på TV? Svenska Hollywoodfruar. Men serie: Grimm!
20. Bästa boken du läste i år? ojdå. Kan inte komma på någon jag läst.. men kanske någon Camilla Läckberg
21. Största musikaliska upptäckten? Gabriel & Jens i Idol, så bra va dem och JTR i x-factor Australien
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskade mig One directions parfym, och jag fick den!
23. Något du önskade dig men inte fick? Vampire diaries säsong 4
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Åt tårta och gick på bio
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Finns nog många saker, haha, men vem kommer ihåg allt?
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? vanlig?
27. Vad fick dig att må bra? Vädret (haha?!)
28. Vilken kändis var du mest sugen på? Niall Horan, och är fortfarande hehehe
29. Vem saknade du? Eh, ingen tror jag väl
30. De bästa nya människorna du träffade? David, Anna, Niclas, Monica, Tobbe de från ikea. Natalie och alla andra Au Pair tjejer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0