Mail från Cultural Care

Fick precis ett mail från Cultural Care och det stod att mitt avresedatum har flyttats från 19 Augusti till september. Det stod även att det jobbar för fullt med en ny perfekt matchning för just mig, men just nu känns det inte som om de gör det. Jag menar det har gått, typ, 3 veckor snart sedan jag släpptes "lös" från Boston-familjen. Men på ett sätt känns det ganska bra att avresedatumet flyttats till september, då har jag flera veckor ledigt från jobbet och då kan jag fokusera mer på USA :)
 
Två bilder från Magaluf #throwbackthursday Saknar det! 
 

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej!
Hur går det för dig? :)

2013-08-12 @ 11:12:22
URL: http://emelindbergaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0