14 Augusti 2013

Fick en kommentar som jag tänkte ta å svara på :) 
 
"Hej! Jag vill åka som au par när jag slutat skolan, och har hittat din blogg. vilket är så roligt eftersom jag får följa med från starten! Om du har tid osv så tycker jag att du ska göra inlägg oftare. Typ om du har hört av dig om att du inte får några match så vad dom svarar och så. :)"
 
Svar: Kul att du har hittat min blogg! Jag vill göra inlägg ofta! Men det är det att det inte hänt så mycket det senaste. Jag har väntat och väntat men inget har hänt! Men så fort det händer något uppdaterar jag! Jag kan till exempel berätta för alla att jag skrivit till familjen och sagt att jag gärna vill prata med dom på skype, så nu får vi vänta och se om de vill prata!

Kommentarer
Postat av: E.L.

Tack!! :D

2013-08-18 @ 00:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0