Now You're In New York

These streets will make you feel brand new,
Big lights will inspire you,
Hear it for New York!


Alicias Keys sång stämmer såå in, just saying!
A, som ni säkert förstår så har jag varit i New York i helgen. Eller i fredags åkte jag hem till Dalia, en svensk aupair som bor i en stad bredvid mig. Vi hade filmmys med choklad och lösgodis. Sen sov jag över hos henne och på morgonen bestämde vi oss för att ta oss till New York. Väl i New York gick vi till ett café som heter FIKA. Svenska kakor m.m, så vi köpte lite godsaker mötte upp Dalias kompis, gick till Central Park och fika där. Vädret var så fint. Jag hade ingen jacka på mig, och jag frös inte!

På kvällen bestämde vi oss för att åka hem till Dalia och sedan gå till en bar. Det blev lyckat jag fick köpa drinkar trots min ålder, så det var nice. Rolig helg med ett ord!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0