My weekend

Alltså veckorna går ju så snabbt ändå... Redan måndag igen liksom.. och imorgon är det APRIL!
 
Helgen spenderades med Dalia! I lördags åkte vi till Garden state plaza och shoppade! Man kan gå där i timmar utan att tröttna! Så stort är det! Jag fick iaf med mig två par byxor och ett linne. 
I söndags drog vi till IHOP för att äta frukost, och jag får typ ångest när jag tänker på hur mycker kalorier jag åt! I menyn står det nämligen hur mycket kalorier allt ha i sig. och det minsta jag såg var typ 800 kalorier.. Jag fick i mig 1200. Det dagliga intaget.. haha. Efter IHOP drog vi till bio:n och såg på Divirgent. Den var sjukt bra, och jag typ dreglar på Four.. Nu måste jag åka till biblioteket och låna böckerna bara för det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0