Garden State Plaza Mall

Igår kväll kom familjens förra aupair hem från hennes resemånad. Så idag bestämde vi oss för att hon skulle visa mig Garden state plaza mall, OMG! Det var superstort. Vi hann inte gå igenom hela mallet, utan bara övervåningen! Men jag köpte ett par skor. Efteråt åkte vi till Westwood för att luncha. Det blev en kina restaurang, den första för mig här i USA. och maten jag tog var as god! En bra dag helt enkelt!
 
Förresten!! Jag fick reda på att NJ inte betalar skatt på kläder och skor! Sweet tycker jag!! Men enda nackdelen är att alla New York-bor åker till NJ för att shoppa på helgen. + att mallen är stängt på söndagar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad är NJ där man inte betalar skatt för kläderna, och vart ligger det? :)

Svar: New Jersey :)
Karin Gustafsson

2014-03-14 @ 09:51:04
URL: http://annelies.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0