Fotbollsträningen

Åh vad kul det var!
Det var jag och en tysk aupair som bestämde oss för att gå med i ett lag. När vi kommer dit sitter en kille i lobbyn och han frågar vart vi är på väg. Så berättar vi att vi ska börja spela fotboll osv. och han bara jaha. vad kul, ja det är den vägen. och sen börjar vi gå mot idrottshallen, så säger han "oh, btw det är jag som är coachen" haha så kul, för vi hade verkligen inte förväntat oss det. 
Sen var det dags för träning. Eller träning och träning, vi spelade match hela träningen. Vi var tre lag, och spelade 10 minuter var. Jag var supertrött i slutet, men mitt lag vann de flesta matcherna, och jag gjorde många mål! 
Sen i slutet av träningen gav tränaren feedback på oss. Hur vi spelade och så. Han sa till mig att jag var duktig. Att jag är väldigt duktig på att läsa av spelet, att jag förstår vart jag ska passa för att göra det enkelt isället för att krångla till det. Sen sa han att jag heller inte är så aggressiv på bollen, och det kan både vara en nackdel + fördel. 
 
ps. Arbetskillarna som var här i fredags är här idag också. Fast idag var jag förberedd, så min säng är bäddad och mitt rum är i ordning ;) 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ååh vad roligt med fotboll!!! Vill också träna fotboll om jag kan när jag flyttar till NYC, tränar du i NJ då eller? :) Måste kolla upp möjligheterna att spela fotboll i NY!! :D

Svar: ja jag tränar i NJ :) jag tror det kanske kan finnas nått i NY :) det borde det ju göra känner jag :D
Karin Gustafsson

2014-03-23 @ 22:10:44
URL: http://kajsanewyorkcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0