Z:s balletträning

Igår var en crazy dag. Jag åkte till social security kontoret för att fixa ett kort, körde själv btw + att det hade snöat under natten, ca 10 cm eller mer. Jag fick vänta i lite mer än en timme, fast tur var Sille med mig, så det gjorde väntandet lite bättre.
 
Sen efter Z:s skola skulle han på balletträning (han är den enda i sin klass för övrigt haha) och i min kalender står det att han skulle börja klockan 16.00. Han slutar skolan klockan 15.00 så det var lite stressigt att hinna osv. och jag skulle fickparkera haha, inte så lyckat med tillslut gick det, och då var klockan 15.58. Och sen klockan 16.00 är vi utanför lokalen, meeeen då har min hostmamma skrivit fel tid! Det var klockan 17.00 balletträningen skulle va!!! Vi var alltså en timme för tidiga, men vi bestämde oss ändå för att vänta. Så i 1 timme läste jag Pippi Långstrump (google is my friend) för honom. (+ fyra andra som lyssnade på mig).
 
Och efter Z:s balletträning skulle jag hämta upp M och hennes kompis från rock climbing, men när jag är där och försöker ringa M, så svarar hon inte. Då gick vi runt och leta, men vi hitta henne inte. Tillslut fick personalen ropa ut i högtalaren, och då löste allt sig. 
 
Passande bild, för igår kväll hade snön nästan smält bort, haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0