Super bowl

Amerikansk fotboll är verkligen ingen sport som tilltalar mig, men, alla i Boulder är som galna! Idag var en viktig match, om vi (Denver Broncos) vann skulle vi vidare till Super Bowl! Alltså, för er som inte förstår amerikansk fotboll (jag förstod inte heller nått från början) är det finalen av NFL. Och guess what!! Vi vann!!
Jag och Ulrika var på gymmet och det var inte många där, och de som väl var på gymmet tittade på matchen haha. 
 
Efter gymmet drog iaf vi på bio. Vi såg Jack Ryan; Shadow Recruit. Den var bra! Men man visste att "det skulle lösa sig". Betyg 4/5
I mataffären hejar man också på Broncos
 

Kommentarer
Postat av: Malin Fällgren

Kul, då möts "vi" i SuperBowl :) Seattle Seahawks, mitt lag vann sin match igår mot San Fransisco :)

Svar: ja! Jag hörde det ;) Men jag tror Broncos vinner ;)
Karin Gustafsson

2014-01-21 @ 01:01:46
URL: http://aupairmini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0