Rematch

Okej som ni ser på rubriken kan man ju lätt tro att jag är i rematch, men det är jag inte! (vet bara inte vilken annan rubrik jag ska ha)
 
Men vi var ca 15 tjejer som åkte tillsammans från New York till Denver, och just nu är två av dem i rematch! Det tycker jag är så synd. För vi pratade om att alla skulle ses i Denver och hänga där och prata om allt som händer i våra liv! Det är en tjej, Simone från Tyskland som är i rematch och under training school satt vi vid samma bord (vi hade inte bestämda platser, men alla satt ändå på samma plats hela tiden), och hon var i alla fall jättesnäll! Så nu försöker jag hjälpa henne att hitta en ny familj! Vet ni någon familj som är i rematch?? I så fall vill Simone prata med den familjen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0