Hiking

Idag vakna jag vid sju för att köra värdpappan till bussen. Han ska nämligen på affärsresa till New York, så ingen sovmorgon blev det... Jag försökte somna om efter det, men det gick inte. Jag bestämde mig därför för att dra till gymmet, och det var ett bra pass jag gjorde tycker jag!! 
 
Efter gymmet tvätta jag, och pyjamasbyxorna som jag köpte förra veckan gick sönder i tvätten fast jag tog på "delicated". 
 
Sen drog jag, Ulrika och Aimee (en aupair från Irland) ut på hike!! Det var soligt väder och bra osv. men ju högre upp vi komm desto halare blev det. Så vi bestämde oss för att gå tillbaka, och då ville de till gymmet istället. Så jag har alltså tränat på gym två gånger idag. Men det var roligt ändå, för xgames gick på gym-tv:n så jag satt där och hejade på svenskarna som körde snöskoter. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0