En vanlig dag

Jag tänkte ta och berätta hur en "vanlig" dag ser ut hos familjen jag bor hos.
 
7.00 - Arbetsdagen startar. Då hjälper jag Z att göra lunchbox. Jag gör frukost till honom. M är ju elva år, så hon gör allting själv. 
7.30 - Går/kör M till skolan. Det tar en kvart att gå, och ca 5 minuter att köra henne. 
8.00 - Kör Z till skolan. Fast när sommaren kommer vi gå till skolan och då får vi ge oss av 7.45.
8.45-14.15 - Oftast är jag ledig under denna tiden. Men tis/tors ska jag tvätta. Sen kan det även komma andra ärenden, som att handla mat.
15.00-18.00 - Z slutar skolan. Jag hämtar honom, sedan hämtar vi M och kör hem och äter lite snacks, sen är det dags för deras aktiviteter.
 
Jag brukar oftast sluta arbetsdagen klockan 18.00, men denna veckan då deras pappa är i New York jobbar jag till 20.00. 

Kommentarer
Postat av: Natalie Isacsson

Jobbigt liv du har..

2014-01-29 @ 18:36:44
URL: http://natalieisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0