15 januari

Åh idag blev jag så glad, Z sa till mig helt random "I like your eyes, they're really pretty". Sånt kan göra ens dag!
 
Idag fick jag även tacos till middag, den var god, men inget slår ju svensk tacos! Jag sa det till värdfamiljen, och de ville att jag skulle laga svensk tacos någon dag. Efter middagen mötte jag upp en dansk aupair, Sille Marie, Sååå snäll! På lördag ska vi åka till ett shopping mall här i närheten, och hon ska ge mig en rundtur, hon har nämligen bott här i tre månader redan. Jag har även pratat med en norsk tjej som åkt med en annan organisation som bor i Boulder. Jag och Sille mötte upp henne och hennes svenska kompis som bor i Denver, vi bestämde att vi skulle ha tvmys i helgen, eftersom varken jag eller Sille har någon kabel tv... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0