Just my luck

Igår var nog den värsta dagen jag har haft här i USA!
Det började med att jag vakna upp på natten och behövde spy.. och det blev inte bättre på morgonen.. Så tyvärr blev det ingen skidresa för mig. Och jag som aldrig brukar va sjuk, det är liksom bara förkylning jag brukar få.. Så alla känslor kom fram. Jag vet inte hur mycket jag grät, men jag grät till exempel när Kalla gjorde världens bästa lopp, typ. Hahah. Sen grät jag för att jag var så hungrig, men jag kunde inte få i mig nått, weird hehe. Sånn tur mår jag bättre idag, men jag är inte 100 %
 
haha en bild jag tog igår. Ser ni nallen jag håller? Z var så söt och lämnade den till mig innan de åkte iväg till Copper Mountain
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

usch då :( krya på dig!

2014-02-17 @ 01:55:27
URL: http://whydobirds.blogg.se
Postat av: Jenny - Blivande au pair i Riverside, CT

Krya på dig Karin! :(

2014-02-17 @ 20:09:08
URL: http://aupairjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0