Galaxer i mina braxer

Haha rubriken! Peo och gänget, kommer ni ihåg? Tillbaka till Vintergatan.. Jag håller på att kolla på det just nu, så bra på nått sätt!
 
Idag har vi haft aupair möte! Men innan aupairmötet tog jag bussen till Pearl Street och mötte upp Alix och en annan tjej jag inte kommer ihåg namnet på. Jag hittade iaf svenska döskallar!!! Wihioo!
Sen gick jag och Alix till våran LCC, där vi skulle ha filmkväll. Jag gillar min LCC så mycket, och hon har så söta barn! De hade bla. ett och annat preformance för mig. 
Efter filmen + pizzan bestämde jag, Alix, Svenja, Vanessa och Heloise för att äta frozen yoghurt, mummaa!! 
Sen drog jag och Heloise hem till henne för att kolla på Hart of dixie, så ja.. min dag har varit busy.. 
 

Hittade också min favoritsmak av Marabou, Schweizer nöt!!

Jaa, att gå upp klockan fem i morse kändes ju lite ovärt, det var ingen spännande match att kolla på... men bilden är roligt tycker jag haha
 
Haha Alix tog några bilder med min kamera. Indian-grejen kostade $500

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0