Broncos vs. Seahawks

Ja alltså vad hände där??? 43-8 till Seahawks?! 
 
Jag, Ulrika, Sara och Katherin drog till en restaurang på Pearl Street och såg matchen. Det var poppfullt med folk, och go stämning innan matchen drog igång. Sen gick matchen igång och det dröjde låååång tid innan Broncos tog poäng. Så matchen i sig var inte så rolig att kolla på + att vi tjejer inte riktigt förstod reglerna. Men jag tycker ändå att jag i slutet började förstå reglerna bättre och bättre.
Jag kan ju säga att det bästa under hela Super Bowl var halvleken. Bruno Mars är ju så grym, och under halvleken hade restaurangen chicken wings tävling!! Roligt haha!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh tråkigt med förlust!! :( men maten såg iaf god ut hihi :D

2014-02-03 @ 16:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0