23 februari

"Plus så fortalte Abby mig, at min forrige hostfamily nok ikke får lov til at få en ny au pair, da de synes det var så dårlig opførsel. De fortjener ikke en plads i programmet, hvis de ikke kan opføre sig ordenligt overfor deres au pair. De vil ikke have at endnu en au pair får samme oplevelse som jeg, så det synes jeg da er positivt. Min hostmom ligger som hun har redt! (Er det ikke det man siger? :-D)"
 
Såhär skrev den förra aupairen om min nuvarande värdfamilj. Hon stannade bara i en vecka hos familjen och vad har organistaionen gjort? Familjen är kvar i programmet? Weird. Men jag kommer iaf fortsätta jobba för familjen. Hooppaaas jag hittar en familj snart alltså. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Kan du inte skriva ett inlägg om vad som inte "stämde" hos familjen? Skulle vara intressant att läsa, vill nämligen själv åka som au pair efter gymnasiet!

Och en till fråga, är det endast au pairen som kan säga att den inte vill vara kvar eller kan familjen säga att dom inte längre vill ha en som au pair?

Svar: Jag kan göra det, men inte än. Jag vill flytta här i från först haha
Karin Gustafsson

2014-02-24 @ 12:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0