13 februari

idag slutade M tidigare från skolan, så vi bestämde oss för att "fira" det och gick till ett café.. Sen fick hon världens bästa idé! Vi skulle köpa massa alla <3 dag dekorationer och överraska alla där hemma imorgon morgon. Så vi har bestämt att vi ska gå upp klockan 6 imorgon för att göra våfflor och så vidare, haha. 
 
Det hände en ganska rolig sak idag. Vi två hade varit i mataffären och köpt massa saker till alla <3 dag, och när vi kommer ut på parkeringen och börjar packa in i bilen kommer en man fram till mig och frågar om det finns en spritaffär i närheten, och jag har ju nada koll, så jag skulle precis säga det till honom när M kommer och babblar på och tror att det är åt det hållet bla bla bla hahah.. Det roliga med detta är ju säkert att han trodde jag var över 21 år, och det är ju kul att höra, annars får jag ju höra att jag ser ut som 17 år.. 
 
Italiensk soda!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0