Jag.Är.Död

Scheise!!! Idag tränade jag med den personliga tränaren. Det var sjuk jobbigt! sjuukkt!!! Alltså efter träningen kunde jag knappt gå ner för trappan. Så sa jag till honom. Det blir nog en vilodag imorgon. Och han bara nej absolut inte. kom hit in imorgon så gör vi några fler övningar. A, vi får väl se på det ;) 
 
Idag är det också 18 grader utomhus. Så jag träffade Sandra. En AuPair som bor ca 20 minuter från mig. Vi åt lunch på ett crepesställe och sedan gick vi runt i Westwood. Så skönt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!
Jag heter Johanna. Jag ska själv åka som au pair i sommar och håller just nu i skolan på med ett arbete som berör vår framtid. Jag undrar därför om du skulle kunna hjälpa mig med att svara på några frågor. :) Det skulle vara jättesnällt om du kunde skicka ett mail till mig.

Svar: Jag har skickat mail till dig :)
Karin Gustafsson

2014-04-06 @ 13:15:44
URL: http://johannainamerica.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0