Hoppsan

Idag gjorde jag något dåligt!
Polisen stoppade mig, men jag fortsatte köra!! 
Okej, det låter farligare än det var. För det första var han en trafikpolis och för det andra så trodde jag han stoppade bilarna som var i den andra filen.. Jag menar om han vinkar att bilarna som ska korsa vägen och svänga vänster ska köra, då kan ju jag köra eftersom jag ska svänga höger? Jag vet inte om ni hänger med på vad jag säger, men jag tycker inte jag gjorde nått fel? Och polisen blev faktiskt inte så sur sån tur var..
Men till mitt försvar så säger jag att vi inte har trafikpoliser hemma där jag bor, och om vi skulle haft det så skulle de visat tydligare vilka bilar som ska stanna, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0