Bra dag

Idag var en bra dag. 
Morgonen flöt på. Jag drog till gymmet och gick på ett spinningpass. Träffade en svensk där. Pratade lite med henne och hon tipsade vad man kan göra här under dagarna. Efter spinningen åkte jag till Upper Saddle River för att luncha med Sandra. Vi drog till Panera bread, mycket gott.. Sen shoppade jag lite på VS och sen åkte vi hem till Sandra. och OMG vilket hus hon bor i. Det är så sjukt stort, blev så himla imponerad assåå!! 
 
Sen angående Aidans tryouts. Han har ännu inte kommit med i något lag. Fast det har ingen annan heller. Och imorgon ska de börja med att cutta (haha vet inte hur jag ska säga det på svenska) folk, så att de blir mindre och mindre. Aidan är målvakt och sammanlagt är de fem målvakter. Bara två går vidare. Hoppas det går bra för honom, annars kommer han va ledsen i en månad eller nått. 

Kommentarer
Postat av: zarah

Gud vilken bra blogg du har :) jag är också aupair i New Jersey, och bor i englewood cliffs! :)

Svar: Tack! Vad glad jag blir!Kul! Ligger det i Bergen County? :)
Karin Gustafsson

2014-04-11 @ 01:49:28
URL: http://nattstad.se/zazzzy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0