19 september 2013

Eftersom jag fortfarande inte fått några nya matchningar har jag skrivit in mig på arbetsförmedlingen, visst jag har ett jobb just nu, men det är på helger och jag vill jobba mer! Man blir så slapp av att bara gå omkring här hemma på vardagarna.. + att mamma tjatar.. :p

Jag kollar fortfarande mailen 6 gånger per dag typ, det känns så iaf haha, och igår eller när det var hade jag fått ett mail från CC och då trodde jag det var en ny match, men så var det bra "top tips" eller vad det är för något dom skickar ut hehe. besviken
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Enström

Du har inte funderat på att gå med me SI också? Känns som många hittar sina familjer lättare och fortare där? :) Tänkte bara ett tips om du verkligen vill komma iväg!!

Svar: jag har funderat på det. men min kompis gick in i matchningprocessen i augusti, och hon fick sin första match igår. så det känns inte som om det går fortare :)
Karin Gustafsson

2013-09-21 @ 21:39:25
URL: http://emelieenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0