Uppdatering om familjen

Nu har jag äntligen slutat jobbet och har kollat på ansökan. haha har väntat hela dagen på detta! Det är så roligt på nått sätt att läsa om alla familjer. 
 
Det jag gillar med familjen är att de är sportiga å så killarna spelade både hockey och lacrosse, sedan så bor de också utanför Chicago och det tycker jag också är superbra för Elin, min förra klasskompis, åker som Aupair till Chicago den 4:e november. 
Men! I deras brev skriver de till någon tjej som heter Udi ?! och det står även i ansökan att de vill ha en latin amerikansk aupair.. 
 
Men det bästa av allt är att medan jag jobba skickade mamman ett mail till mig och skrev att hon ville prata mer. Så förhoppningsvis pratar vi på skype snart
 
bild på mig och min tvillingsyster (kan ni gissa vart jag är?) från Stockholm förra helgen
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhhh hoppas!!!! <3

2013-10-28 @ 19:07:42
URL: http://abergaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0